عکس از پروژه خاتم 2 (اطلس 2) برج شخصی ساز در منطقه 22 تهران

پروژه خاتم 2 (اطلس 2) برج شخصی ساز در منطقه 22 تهران

پروژه‌ی مسکونی خاتم در منطقه ۲۲ تهران، یک فرصت استثنایی برای زندگی در یک محیط لوکس و شهری است. این پروژه دارای موقعیت ممتاز جغرافیایی، امکانات رفاهی بی‌نظیر و واحدهای مسکونی مدرن با طراحی منحصر به فرد است. برای کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌فروش واحدها، با ما تماس بگیرید.

اطلاعات بالاترین متراژ پروژه

120 متر مربع
2 اتاق خواب
2 حمام

آدرس

منطقه22-مرواریدشهر-خیابان کرمانشاه


متراژ واحد ها

120 متری
2 اتاق خواب
2 حمام

امکانات پروژه

لابی مجلل و مبله
لابی من 24 ساعته
سالن ورزشی مجهز
سالن اجتماعات (ویژه مهمانی ها و مراسمات شما)
شوتینگ زباله
سیستم اعلام و اطفا حریق
مخزن ذخیره آب
ژنراتور برق اضطراری
محوطه سازی و فضای سبز
دارای دو لاین آسانسور نفربر و یک لاین حمل بار

دسترسی های پروژه

دسترسی عالی به اتوبان خرازی و همدانی
دسترسی عالی به اتوبان تهران - کرج
دسترسی عالی به مراکز خرید ایرانمال
دسترسی عالی به دریاچه چیتگر کمتر از 7 دقیقه


پروژه مسکونی اطلس ۲(خاتم) : آسودگی و رفاه در منطقه 22 تهران


معرفی برج اطلس 2 (خاتم 2):

پروژه‌ی خاتم و یا اطلس ۲، یکی از پروژه‌های لوکس و شخصی‌ساز در شهر مروارید واقع در منطقه ۲۲ تهران می‌باشد. این منطقه که به نام چیتگر نیز شناخته می‌شود، در غرب پایتخت واقع شده و در دهه‌های اخیر شاهد گسترش سریع ساخت و ساز برج‌ها و پروژه‌های مسکونی بوده است.

یکی از عوامل اصلی موفقیت این منطقه، استقبال فراوان افراد برای سکونت و سرمایه‌گذاری در آن بوده است. این منطقه در مدت زمان بسیار کمی توانسته است یک داستان موفقیت را در طول یک دهه به ثمر برساند. این استقبال فراوان از املاک و پروژه‌های مسکونی در چیتگر به خوش‌آب‌وهوا بودن این ناحیه و نیز امکانات رفاهی مدرن آن برمی‌گردد.

پروژه‌ی خاتم یا اطلس ۲، در بین دو شاهراه اصلی تهران یعنی اتوبان همت و اتوبان حکیم واقع شده است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این پروژه از بتن ساخته شده و هم‌اکنون واحدهای مسکونی آن به صورت امتیازی و با تعداد محدودی برای فروش موجود است.

پروژه اطلس ۲ (برج خاتم) دارای ۱۴ طبقه است که شامل ۲ طبقه منفی، ۱ طبقه لابی و ۱۱ طبقه مسکونی است. هر طبقه مسکونی دارای متراژ مختلفی است و از تمام جهات دارای نورگیری مطلوبی می‌باشد. در طراحی و اجرای این پروژه از مهندسین مجرب و با تجربه استفاده شده و از متریال‌های با کیفیت و به‌روز ایرانی استفاده گردیده است. اسکلت ساختمان از جنس بتن بوده و تمهیدات لازم برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی از جمله بلایای طبیعی و غیرطبیعی در نظر گرفته شده است.

در این پروژه، تعداد ۳ دستگاه آسانسور در مرکز هر طبقه و دو پله اضطراری (یکی در ضلع شمالی و دیگری در ضلع جنوبی پروژه) در نظر گرفته شده است. این امکانات به ساکنان این پروژه راحتی و دسترسی آسان فراهم می‌آورد.

دسترسی های پروژه خاتم 2

ویژگی‌های منحصر به فرد این پروژه شامل دسترسی آسان به اتوبان شهید همدانی در ۲ دقیقه، دسترسی به ایستگاه مترو وردآورد در ۵ دقیقه، دسترسی به مترو چیتگر در ۱۵ دقیقه، دسترسی به اتوبان شهید خرازی در ۵ دقیقه و فاصله زمانی تا بازار بزرگ ایران مال کمتر از ۱۰ دقیقه می‌باشد.

امکانات پروژه اطلس 2 (خاتم2)

مساحت آپارتمان‌های این پروژه ۱۲۰ متر مربع می‌باشد و هر واحد دارای ۲ اتاق خواب و ۲ حمام است. پیش‌فروش این آپارتمان‌ها توسط تعاونی آشیان آفرین آسایش انجام می‌شود. از پروژه‌های قبلی این تعاونی می‌توان به پروژه شهرک نمونه و پروژه پارسیا دریاچه اشاره کرد.

در ضمن، این پروژه دارای امکاناتی چون سالن ورزشی، لابی مجلل و لابی ۲۴ ساعته، زمین ورزشی و بازی، اینترنت وای فای، پارکینگ، سالن اجتماعات، نگهبانی، دوربین مداربسته، درب ضد سرقت، سیستم سرمایشی و گرمایشی اختصاصی، آسانسورها، آسانسور حمل بار، آنتن مرکزی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، راه پله اضطراری، شوتینگ زباله، سالن بازی کودکان و نمازخانه را نیز دارا می‌باشد.

در نهایت، این پروژه از نقاط دسترسی عالی به اتوبان‌های شهید همدانی و تهران - کرج، مراکز خرید ایران مال و دریاچه چیتگر بهره می‌برد که تا ۷ دقیقه به آنها دسترسی دارد. به علاوه، با توجه به اینکه ۷ طبقه از مجموع ۱۴ طبقه پروژه اطلس ۲ به اتمام رسیده و در رینگ اصلی مروارید شهر واقع شده است، این پروژه بسیار مناسب برای افرادی است که قصد سکونت و پیش‌فروش آپارتمان در چیتگر را دارند. آب و هوای معتدل و دارا بودن امکانات رفاهی گسترده از جمله مزیت‌های این پروژه هستند.

در کل، پروژه‌ی خاتم یا اطلس ۲ با تمامی ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فرد خود، یک فرصت سرمایه‌گذاری و سکونت در یک از مناطق برجسته تهران را فراهم می‌کند. این پروژه با اهداف مسکونی و رفاهی خود، تجربه‌ای لوکس از زندگی در مروارید شهر را به ساکنان ارائه می‌دهد و از نظر زیرساختی و مکانیکی با استانداردهای بالا عرضه می‌شود.

در حال دریافت اطلاعات