آشنایی با منطقه 22

معرفی منطقه 22

جدیدترین منطقه شهری تهران، منطقه۲۲ شهرداری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده اغلب محله ها و ساخت و ساز آنها به سه دهه اخیر باز می گردد مساحت این منطقه حدود ۶۲۰۰۰ هکتار است که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز و بخشی از آن صرف ایجاد فضاهای تفریحی و گردشگری شده است.این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز،از شرق به منطقه۵ شهرداری تهران، از غرب به محدوده وردآورد شمالی و از جنوب به آزادراه تهران-کرج محدود می گردد. حدود ۱۸۰۰۰هکتار حریم شهر، متعلق به منطقه ۲۲تهران است.این منطقه ازموقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و به جهت قرارگیری در مسیر باد غرب به شرق تهران از آب و هوایی با کیفیت بالا برخوردار می باشد. اگر شما هم قصد خرید و یا سرمایه گذاری در منطقه۲۲ را دارید ، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با محله های این منطقه و میانگین قیمت خرید آپارتمان در آن مطلع شوید.

ویژگی های شاخص منطقه 22

منطقه ۲۲ تهران، منطقه ای تازه تاسیس در شهر تهران است. که در حال رشد و گسترده شدن است. امکانات رفاهی و تفریحی در این منطقه بسیار زیاد است. آب و هوای تمیز، جمعیت کم و دسترسی محلی مناسب از جمله عوامل مهمی است که افراد را ترغیب به خرید خانه یا سرمایه گذاری در این منطقه می‌کند. اگر قصد اجاره و یا خرید آپارتمان در این منطقه را دارید، به صفحه آگهی های خرید آپارتمان در وب سایت شابش مراجعه کرده و نام محله مد نظرتان را وارد کنید. اگر شما هم ساکن این منطقه هستید، و یا تجربه زندگی در این محله ها را دارید، می توانید نظرات خودتان را با ما و بقیه‌ی کاربران به اشتراک بگذارید.

امکانات رفاهی و تفریحی منطقه 22

image

دریاچه شهدای خلیج فارس

image

پارک جنگلی چیتگر

image

ایرانمال

image

آبشار تهران

image

باغ گل و گیاه شناسی ملی

image

باملند

image

استادیوم آزادی

image

پارک جنگلی لتمان کن

image

بوستان جوانمردان

image

پارک جنگلی خرگوش دره

image

روستای وردیج و واریش

image

شهربازی هزار و یک شهر

image

پارک آبی او پارک

background image

دسترسی های منطقه 22

نزدیک بودن به آزاد راه تهران – کرج و همچنین بزرگراه حکیم ، بزرگراه همت و بزرگراه آزادگان دسترسی بسیار مناسبی را برای مردم منطقه ۲۲ فراهم کرده است.

دسترسی به شاه راه های تهران: اردستانی - خرازی (همت) - حکیم (همدانی) و اتوبان کرج زیر یک دقیقه
دسترسی به ایستگاه مترو (وردآورد) - 5 دقیقه پیاده
دسترسی به باغ گل و گیاه شناسی ملی و مرکز خرید ایرانمال - 3 دقیقه
دسترسی به دریاچه شهدای خلیج فارس - 5 دقیقه
در حال دریافت اطلاعات